Födelsedag!

Med en enkel tulipan på bemärkelsedan, jag har den äran, jag har den äran att gratulera! Idag är det 19:e oktober, vilket betyder att den bästa, klokaste, vackraste, snällaste, finaste, generösaste, hjälpsammaste, trendigaste hipstermamman fyller år! Med risk för att det blir puttinuttigt nu men jag är en lyckligt lottad själ som har äran att ha dig som min mamma! Älskar dig lots and lots!

STORT grattis på födelsedagen "sister"!
 
 
 
Om du visste vilka tårtor jag skulle baka till dig idag, om jag bara vore hemma! Hoppas de tar hand om dig ändå!
 
Ni kanske har märkt att jag gillar att göra collage, och de här 9-bilderscollagen tenderar att bli födelsedagsbarn + mig själv-collage. Det gör inget, jag har liksom lite svårt att välja en bra bild från ett bra tillfälle. och då får det bli storcollage. Grattis igen mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0