En tre-fjärdedels Japan-reunion

Det är ett år sedan vi gjorde vår epic epic tripp till Japan. Jag, Fernando, Luke och Juan. Jag säger det igen, det var den bästa resan jag gjort.
 
I helgen har vi haft finbesök här i London. Juan har varit här och hälsat på med sin systerdotter Juanita. Luke och jag bor ju som bekant redan i London, Fernando har precis flyttat till Cordoba och Juan pendlar mellan Barcelona och Dublin. Som ni märker är det inte alltid så lätt att ses då vi alla är out and about hela tiden. Jag har träffat alla tre grabbarna på egen hand, men vi inte varit alla ihop sedan November förra året. Nu skedde inte detta i helgen heller, men vi var i alla fall 3 av oss, plus Rie som vi träffade i Japan. Så det blev lite utav en reunion trots att vi saknade Fernando.  Trevlig helg där vi käkade thai, snackade gamla minnen, drack vin, gick på gayclub, åkte nattbuss och blev förkylda. 
La Sueca y los Mexicanos. Juan, myself, Rrrrramon och Juanita.
Myself, Rie, Juanita, Juan, Luke.
Myself på killtoan på gay-cluben east bloc. Det fanns ingen tjejtoa.
Middag på Thai Square i Angel med de bästa!
Drinks på the Eagle. Ytterligare en pub som har ett djurnamn i titeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0