uppdatering 4.0 - WTM i bilder

Som sagt, WTM är en stor händelse inom turismbranschen. Det brukar vara den jobbigaste veckan på året men samtidigt den veckan då du har som mest kul. Om du någonsin varit på TUR-mässan under traveltradedagarna så är det ungefär så, fast större. Mycket större. Vi hade som tidigare år, en hel drös med möten inplanerat  (mestadels i UK and Ireland delarna) men man hinner ändå med att ta en stroll i resten av världen. Här kommer lite pics från WTM14. 
 
Imagine your Korea med Helena och Monika, från Sunhotels gruppavdelning.
Oman Racing Team, car in Oman.
#ILoveShj - någonstans i arabemiraten, där vi fick en massa goodies. Jag ville dock inte ha koppar, riskuddar eller stressbollar utan helst #Selfie-skylten. Men det fick jag inte. Eller jo, hade nog fått den om jag gått dit på torsdagen och hämtat den när mässa var över. Men det fanns liksom inte tid till det.
 
Kolla in hashtagen #IloveSHJ - vi finns med på en bild där. Kanske vi blir kändisar är UAE nu. Next famtrip?
I first class apartment på Ethiad airways. Det ryms 3xkajsa in that chair. Dom har också en first class penthouse. Shit pommes, när jag blir rik ska jag flyga i den klassen och bo på Shagri-La i the Shard.
Sabryna kollar in flygen.
Två trötta damer med onda fötter tar en lunchbrejk.
Hittade en japansk björn i Japan. Den bilder är dedicated till Juan, eftersom han köper them souvenirs.
På foto-set av the Making of Harry Potter. Quidditch time.
Utanför Excel London, där mässan hålls.
I Togo, eller Fiji, eller någon annan söderhavsö med killar i bastkjol.
I Bolivia med glittriga damer.
På Island med elaka jättar som ser ut som tomtar.
 
Jag har varit trött i 3 dagar nu, förkylning är på G, rösten har försvunnit och blåmärkena på armar och ben börjar ge med sig.... men åh  vad jag längtar till nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0