Uppdatering 1.0 Random things

Det händer mycket nu. Och det har hänt jättemycket den senaste veckan. Tänkte hinna med att blogga lite nu innan jag drar down under på måndag. 
 
Vad har då hänt sedan sist.
 
- Jo, Tinna, Susanne med två barn har varit och hälsat på i London. De stannde i 5 nätter och jag hann träffa dom för lite shopping och middagar. Alltid trevligt med besök, och speciellt från faster.
Julshopping på Primark. De har verkligen de snyggaste julkläderna! Kolla in denna nedan, med lösmage!
På italiensk restaurang efter att brudarna varit och kollat på Lion King.
 
- Sedan har min tå läkt så pass att jag kan gå i högklackat igen. Det tog bara 4 månader, lite drygt.  
 
- Vi har varit på lyxigt afternoon tea på Kettners i Soho, men quirky och lite kitchigt porslin och surroundings.
 
- Hösten har kommit till London. Hyde Park nedan.
 
-Men vissa dagar har det varit över 20 grader och strålande sol.
 
- Jag har klippt till luggen igen. Och blonderat lite mer i botten.
 
- Och vi har varit på cockatils en lillördag på Melia White House.
Det var förrförra veckan. Kommer uppdatera med halloween, WTM och annat så fort jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0