höftont & sales

Jag har ont i höftbenen.
 
 
De sticker ju liksom ut lite och igår och idag hade jag på mig mina ever-så-super-tighta levis jeans. Jag glömmer alltid bort att de är så tajta att jag oftast blir öm på höftbenen. Det är kanske anledningen till att de ligger längst in i garderoben och glöms bort. För att ge er en idea över hur slimmade de är - JAG FÅR BLÅMÄRKEN på höftbenen! 
 
Tänkte dock att om jag har på mig jeansen idag när jag går en runda på 'stan' som kommer jag inte att känna för att prova några kläder då jag inte vill dra av och på mig brallorna hela tiden. SÅ FEL MAN KAN HA.
 
Eller ja, fel och fel, jag provde inte så mycket byxor just på grund att jeansen är så jobbiga att kränga på sig igen. Men jag kunde ju prova andra plagg - jag som inte skulle ha något (varför är det alltid så) kom hem med 3 nya klänningar som jag verkligen behöver. NOT! 
 
Nu behöver jag evenmang att gå på, så friends and family, jag ber er snälla fixa ihop lite bröllop, dop, studentskivor, releasefest, 25-årskalas, 30-årskalas, alla typer av kalas så jag kan bära alla mina nya kläder.
 
Tack på förhand. 
 
P.S Som om inte detta vore nog, fick jag även med mig två par skor också. Jag älskar rean lika mycket som jag hatar den. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0