Vad är Mexiko?

Det här är väldigt internt. Sabryna och jag hade en hel drös med knäppa konversationer (IRL) igår, en del är a little to explicit för att skrivas ner och to be fair inte så roliga egentligen. Men vi hade en epic one om Mexiko. igen, väldigt internt, så jag skriver ner det mest för att jag ska kunna garva åt det om några år när jag läser detta igen. Hej framtida Kajsa! 
 
Me: Have you been to Mexico?
Sabryna: Not like Mexico City, but I've been to Belize
Me: Belize, that's not Mexico!
Sabryna: YES, well, it *mumble mumble mumble*
Me: It's another country!
Sabryna: Damn my parents for tricking me... 

In fits of laughter.
 
Fortsättning från Sabryna's FB (detta var typ 5 minuter efteråt, när vi slutat skratta hejdlöst):
 
Kajsa: so you haven't been to Mexico 
Me: ACTUALLY, wait, let me check... [searches Cozumel]
aha - yes, is this island part of Mexico....YES! 
*coughs* yes, I have been to Mexico 

delayed response:
Kajsa: so, I am not going to do this invoice this afternoon....

Epic laughter.
 
Oh, fun times at the office. 
I will miss you miss PIC Pitch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0