Flight-schema

Hej hå, nu bokas det flights som aldrig förr. Så här ser schemat ut för tillfället.
 
5 September: London Stansted - Bergamo 
9 September: Milan Linate - London Heathrow
1 Oktober: London Stansted - Stockholm Skavsta 
5 Oktober: Stockholm Arlanda - London Gatwick
6 November: London Heathrow - Stockholm Arlanda
10 November: Stockholm Arlanda - Bangkok - Sydney
17 November: Sydney - Ayers Rock (update)
20 November: Alice Springs - Sydney (update)
24 November: Sydney - Cairns (update)
16 December: Melbourne - Bangkok
17 December: Bangkok - Koh Samui
21 December: Koh Samui - Bangkok 
22 December: Bangkok - Stockholm Arlanda
 
Nu får jag nog blocka mina kort annars kommer jag boka mer och mer och mer... Har fortfarande mina domestic flights in Australien kvar att boka men det får bli nästa månad... tror jag!
Lite 'gamla' resebilder. Japan, Kuba, Argentina, Thailand, Kenya, Egypten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0