GALA Outfits

Jag gillar att klä upp mig, och när man titt som tätt får gå på galamiddag så gräver man ju fram det finaste man har i garderoben (eller ja, i mitt fall så går jag på shoppingrunda och införskaffar nytt - jag anser ju att jag inte kan bli sedd i samma outfit twice i samma krets...) #ilandsproblem #shallow
 
Har kommer lite ego-boost pics från de senaste åren.
 
2011 - Blue dress from Zara (min favoritklänning). Håruppsattning från Michael Jane på Queensway.
 
2012 - Svart dress med guld-glam-glitter from Lipsy. Heels från Bershka - som kom att bli mina absoluta favisar. Har gjort på Michael Jane och make-up på Benefit Boutique Chiswick. 
 
 
2013- Min Diane von Furstenberg-klänning i min favoritnyans av min favoritfärg (blå that is). Håruppsättning av otroligt duktiga Nadia Jönning (svenk frisök här i London), rekommenderar henne varmt. Samma Bershkapjucks som året innan (jag sa ju att de blitt favvos) och makeup done by Benefit Boutique i Covent Garden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0