Bra helg, va?

Lördagen började bra. 
 
- Det var molnigt (enda dagen på veckan som jag tänkt sola och det är MOLNIGT)
- Poolen på gymmet var 'stängd' - den är aldrig stängd annars!
- Glömde handduk hemma, när jag skulle gymma!
- Jag fick fel drink på starbucks, istället för en iced chai tea latte, fick jag en iced latte. INTE samma sak!
- Toapappret var slut på Starbuckstoan, tur att jag bara behövde göra number one!
- Tappade shampooflaskan på foten. IGEN! Blåmärke på G!
- Åkte natt-tunnelbana från Renee och var lycklig över att jag bara behövde vänta i dryga 4 minuter på tåget (small things in life liksom), MEN när jag väl satt på tåget, aningen sömnig upptäckte jag att jag åkte åt fel hålll! - Bara att stiga av på nästa station och byta riktning, där var det dock en 8 minuters väntan på rätt tåg.
 
Som om inte all of this vore nog, så:
- Tappade jag min käraste ägodel, telefonen, i backen så att skärmen sprack. Det har det iofs gjort förrut med, men då var det baksidan och den fick jag lagad gratis på Apple store eftersom dom hade tjall på kort-terminalerna och inte kunde charga mig. Framsidan verkar vara lite mer trixy att fixa och går lös på den nätta lilla summan av €149.00. 
 
 
Och Söndagen fortsatte i samma tecken...
- Tappade mitt bicing-kort och var tvungen att blockera det
- Kommer hem efter sim-VM och upptäcker att jag inte stängt kylskåpet ordentligt och att all mat och dryck litterary smälter bort eller droppar bort.
 
Och dessutom är jag så chipssugen MEN har jag några chiiiiiiips (som en säger på skååååauuuunska) hemma? Icke!
 
Nu tänker jag inte röra mig mer ut fläcken. Det onda får ta slut nu! SÅ, vad säger ni, bra helg va? Klå den, ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0