I MISS YOU

I don't know why but everytime I hear this song I think of my brother and on how much I miss him. This is not a song that we listened to together so we don't have any common memories when hearing it. I remember listening to it a lot last autumn and I thought a lot about the lyrics. Now when I hear it I think of you, älskade bror. Jag saknar dej! 
 
 
If you ever find yourself stuck in the middle of the sea, I'll sail the world to find you
.....
And if you ever forget how much you really mean to me, everyday I will remind you
 
Det var ett tag sedan nu när jag vart så emotionell, men du ska veta ERIK att du fortfarande betyder (och kommer ALLTID betyda) jättemycket för mig och jag önskar inget annat än att vi kan får kontakt igen. Saknaden inom mej finner inga gränser. Jag finns här och kommer alltid finnas här, jag hoppas att du vet det.
 
Miss you bro!
Saknaden är enorm

Kommentarer
Postat av: Erika

<3

2012-10-06 @ 13:31:54
URL: http://Erijka.blogg.se
Postat av: Teresa

Bra älskling. Ut med det. Vi alla vet hur mkt du älskar din bror. T.o.m han vet! <3<3<3

2012-10-07 @ 07:08:33
Postat av: Mammie

Du är fin på att uttrycka dig, love.
Det kommer en morgondag, det måste det!
Million hugs!

2012-10-07 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0