GOTT NYTT!

2011 har borjat. Vi sag inte ett enda fyrverkeri, inte ens horde vi dem och anda kom vi i sang halv 6 pa morgon...

Vi ringde in det nya aret med pre-drinks pa Ruby Grand, sedan middag pa Saigon Saigon (aven kallat Ho chi minh Ho chi minh), for att sedan bege oss tillbaka till Ruby Grand.

Jag tankte skriva en arskronika men har inte kommit igang an, den ar lite postponed for the time being. Istallet tankte jag borja med en 'picture of the day' som jag forhoppningsvis kan halla hela aret ut. Meningen ar att jag ska ta minst en bild varje dag och sen posta nagon som dagens bild. Grejen ar att jag kanske inte alltid kommer att ha tillgang till internet men kameran finns ju oftast med, sa sjalva postningen kanske kommer senare men bilden ska vara tagen pa dagen i ordningen om ni forstar.

Anyway, 1:a Januaris bild ar: LOOKING for fireworks!


Kommentarer
Postat av: marlén

Tjenare!



Vi hade en riktigt mysig och rolig nyår :)

Var hemma hos min kompis och sen hennes kille som bor i skogen. Riktigt skönt att komma från stan :)

Hoppas du också hade en lyckad nyårsafton.

2011-01-03 @ 11:46:41
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Mammie

Kul idé! Vi ser fram emot nya bilder hela tiden......

2011-01-05 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0