I BRUISE EASILY

JAG HAR SLAGIT MEJ. Igen. För vilken gång i ordningen?

En lång historia kort, jag föll i en liten trapp som jag inte såg och försökte med all kraft och viftande armar att återgå balansen utan att slå i gatan.

Det gick inte så bra. Jag föll på asfalten, hela högersidan är öm, speciellt höftbenet - se nedan. Jag har liksom inget hull där så slaget mot marken fick direkt effekt på min höft. Inget är ju av gudselov, men det ömmar litt. Hey what the hell, jag överlevde ju... lite blåmärken och skrubbsår kan man leva med...




Sen har jag ett stort ett på knäet också, I bruise easily, eller som undertexten på klippet ovan säger: I BRUCE LEE SILLY, haha!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Välkommen till min värld ;)

2011-12-02 @ 12:57:07
Postat av: Kajsicken

Jag har alltid vart i den varlden.. :)

2011-12-05 @ 13:49:10
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/
Postat av: Mammie

Lite änglavakt har du ändå. Du kunde brutit sönder dig. Take care, bästaste!

2011-12-07 @ 19:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0