trettio pund

Sista dan hemma bjöd på lite lunch hemma, hejdå på stan med Teresa å Malin, hejdå hos farmor och farfar och shopping inne på Marieberg med mammie.

Det är farligt att shoppa med mamma. Eller det kanske är farligt att shoppa med mej... hmm.. anyway, jag har ju inte varit på Marieberg sen de börjat bygga ut och jag var glatt överaskad över alla TOKBRA affärer vi har i Sverige. Jag shoppade som busen.
- Ett par pjucker på Skopunkten
- 2 bodys och en Tee på Gina Tricot
- ett par starta Vila byxor
- en Tee på Bikbok.
Ja det var nog det. Oh, just det, en denim dress på H&M, fast det var i Charleswoods.

Nu är jag lite poor, men jag har still £30 på mitt konto och inga fler utgifter fram till lönen på fredag så jag måste säga att jag överträffat mej själv och klarade mej på plus den här månanden. Wohoo!

Vuxenpoäng är väl det, lite i alla fall! (jag som varken har hus, barn, bil eller vovve kan väl få pluspoäng med ekonomin va?!)

/K

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden! Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-26 @ 21:38:08
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Mammie

Det är nog inte så farligt att shoppa med mig.......Jag hade ju bara omslagspapper med hem......Men kul är det! Alltid lika mysigt att vara ute på vift med dig, MY LOVELY KAJSA! Längtar redan efter dig! Kramisar i mängd och vi syns till midsommar igen. Det är ju inte så långt till dess.

2009-05-27 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0