j*vla grannj*vel

Våran granne har något allvarligt fel. Han ar helt emot mej och Erik. Igår när jag kom hem hittade jag den här lappen i vårt postfack. KAN NÅGON UTLÄSA VAD DET STÅR??



Efter noga studerande kom vi fram till att det har att göra med min cykel och en eventuell fläck som den har åstadkommit på hallmattan. Grrrrrr. DET ÄR INTE MIN CYKEL SOM SKITAR NER. Detta är inte första gången han är på oss, herregud. Han har verkligen inget bättre för sig än att hitta fel på oss.

NU JÄVLAR ÄR DET KRIG!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Hur kan man ha något emot så´na raringar som er två????? Kallar han dig för Katja elle rvad står det? Bjud in honom på en välskrivningskurs, vetja! Det verkar han vara i stort behov av. Om man vill bli bönhörd och förstådd måste man ju åtminstone vara begriplig. Han har ju sämre tydlighet än ett läkarrecept!

Don´t bother! Ignorera!

Och kom ihåg: Det finns inga bättre människor än ni! KRAM!

2009-07-19 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0