Kun for mig!

Jag är lite såld på dansk musik at the moment. Alltså musik PÅ DANSKA. Även om jag så måste sitta med lyrics framför för att förstå allt så låter det ljuvligt i mina öron!

Just nu är det Medina som går för fullt i min mp3. Perfekt träningsmusik också! Här är 'Kun for mig' men you-tuba gärna 'Ensom' eller '100 dage'. Kanoners!



Kun tonerne fylder min verden
Jeg hører kun musik I mit iskolde hjerte
Her er der ingen ting der kan røre mig
Her er der ingen mand der kan snørre mig

For jeg har ikke mere tilovers for kærlighed
Og jeg er så færdig med din falske ærlighed
Nu er det forbi jeg skal morer mig
Jeg sagde jeg har det meget bedre uden dig

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman. en suverän låt, perfekt att början dan med. Vi sese snart. Have nice

2009-12-21 @ 07:31:16
Postat av: Mammie

Good morning, sweetie! Danska låter härligt, men en smula obegripligt. Men alla danskar har ju kunnat lära sig det, så det kan väl inte vara helt omöjligt för oss.

Nu ses vi snart. Längtar! Kram!

2009-12-22 @ 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0