kagse bergram?!

Redan torsdag, redan Augusti... veckorna rullar på, fort som bara den. Denna veckan har varit lugn... eller nej, eller jo. Lite lugn och lite vild.

I måndags hände nog ingenting, så den dan var lugn.

I tisdags jobbade vi som vanligt, sen var det Original Tour party, på något skottskt ställe vid Trafalgar Square. Jag har varit på de partyna tidigare år och det fick minsann veta då de hade ett bildspel på storskärm med bilder från previous years. Kul! Jag och Jaume dansandes, Kristin poledancing, Marc med Madonna-bröst, resten av gänget i Hawaii-utstyrsel. Himla kul att se faktiskt. Jag lyckas ju alltid vara med på en massa bilder så jag lovar att nästa års party kommer innehålla ett Kajsa-bildspel only.

Årets tema var tourist. Och de hade en tävling med bäst utklädsel. Om, OM, jag bara vetat hade jag också varit utklädd. Nu fick jag nöja mej med att vara glamorös. Så average me!

   
Även om jag inte var utklädd så lyckades jag och min kollega Phil vinna pris i the buisnesscardraffle. Båda två vann 2 seats på en varsinn coach tour i London eller UK. Hmm.. Inte världens roligaste pris, men vem kan klaga. JAG VANN för en gångs skull. Fair enough.

Det roligaste med detta eventet var ändå min namnskylt. Okej, jag är van med att folk uttalar mitt namn fel så jag bryr mej inte så mycket längre men på min namnskylt var inte bara förnamnet felstavat utan även efternamnet. Istället för Kajsa Berggren (som jag ju faktiskt heter) stod det (hör och häpna) KAGSE BERGRAM. WHAT?! Jag hatar det! Bergram kan jag leva med, men KAGSE?! Hellooooo?! Jag fick stryka över allt och skriva nytt. Bakläxa för the cardmakers!

   
Hursomhelst, kvällen var trevlig. Jag, Fabien och Marc var de som stannade längst (alltså från the office), jag vet inte varför men lately har jag var med och stängt ställena... hmmm... gratis mat, gratis drinks, trevligt sällskap och när man dessutom vinner pris. How can you say no?

Hemma på SW182AJ igen runt 2 tiden. Upp och jobba klockan 9, inga problem för wonderwoman. Jag var inne på kontoret 8.58 am, perfectly on time.

Onsdagen var lugn, jag blev deadtired på eftermiddan så jag var hemma och vilade hela kvällen.

Idag har jag vart i Hammersmith på en liten pub-meal med Evy, Fabi och Jose. Trevligt, men cyklingen tillbaka hem var en plåga. Det ösregnade och jag blev dygnsur. Gotta love the London weather!

Imorrn är det fredag, klockan 7 am på lördag morron bär det av till GÖTEBORG! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0