body check

Det har gått en vecka nu sen min lilla olycka. Mina blåmärken vill inte ge med sig. Dom har skiftat i regnbågens alla färger och har för tillfället en blå-lila färg med gul mitten, typ. När jag var hos doktorn i onsdags när det hände så Dr Hussey att det kommer ta 2-3 veckor innan jag kommer bli fullt återställd.

Idag gick jag dit igen, till doktorn. Anledningen var att jag fortfarande har ont i vänster knä och det känns sådär halvbra. Jag kan gå, men så fort jag böjer eller tvistar det gör det ONT och det är inte kul. Dessutom har jag haft slight headache varje jag, från och till, sen olyckan. Jag äter painkillers men inget hjälper så jag tyckte det var mer än välbehövligt att gå till doktorn för en check up.

Jag kom dit, berättar mina symptom (för det var en ny doktor). Doktorn tar blood pressure och checkar mina ögon, hon sa att det borde vara lugna puckar då hjärtskakningar och blödningar oftast uppstår inom 48 timmar efter en crash. Och det har ju som sagt gått lite mer än en vecka. Hon sa också att jag fortfarande vara i chock (vilket jag inte tror..). Med knät sa hon att det tar tid att läka och jag verkar ha rörligheten kvar så om det onda håller i sig bör jag kolla upp det igen men än så länge ska jag inte oroa mej.

Känns ju tryggt eller?

Kommentarer
Postat av: carro

jag har också fått ont i knät. det kasnke är symapati pan med dig - för jag fattar inte varför jag har not. har iofs dansat en del, men jag märkte inte när jag fick ont det bara var där en morgon när jag vaknade. spoooookie.

2009-08-21 @ 15:54:18
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Bra att du kollar upp dig. Det är så´nt som lugnar ett stackars oroligt modershjärta. Se till att du sover och äter efter ordning, OCH DRICK MYCKET VATTEN! eller hur?! Massor med kramar till dig, min stjärna!

2009-08-23 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0