home sweet home

Jag är hemma i Sverige! Wooo! Jag kan skiva med åäö!! Wohooo! Erik och jag hade planerat en liten surprise för mammie. Det är ju hennes födelsedag på söndag så vi är hemma i Karlskoga för att fira! De ända som visste att vi skulle komma var pappa, Teresa, farmor och farfar, Tinna och Sissela. Så mamma blev lite smått förvånad när vi stod utanför på förstekvisten och ringde på dörren. Imöra blir det kalas, sen ska jag nog hinna med å träffa lite people också. Jag har ju inte varit hemma sen Juni så det banne mej på tiden...

Updates will follow shortly!

yours truly!

Kommentarer
Postat av: carro

what a surprise. måste hon blivit glad :)

ni kunde ju inte valt bättre helg med tanke på att jag är hemma i morgon också :)

2008-10-18 @ 17:20:56
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0