semi 1

Jaha. Sa var det med det. Forsta semin avklarad. Valdigt tunn skulle jag vilja saga. Jag satt har i min ensamhet och kollade. Nar det var dags att rosta fick jag tag pa Carro och vi gjorde en liten gissning pa vilka tio later vi hoppades skulle ga vidare. Vi hade lite svart att fa ihop 10 bra\godkanda\okej latar sa vi hogg till med nat pa slutet.

I slutandan hade vi anda 8 ratt. Inte illa pinkat. Vi missade Polen och Bosnien. Why? Tell me why?

Tydligen kunde inte Sverige rosta, och det kunde inte UK heller sa jag kunde inte paverka nagot, men posivitvt ar ju att bade Norge och Finland gick till final. Det gillar vi!

Kommentatorerna pa BBC var usla. Jattedaliga. De sagade allt och alla. Inte konstigt att UK varit sa kasst de senaste aren. Ingen verkar ju ta det seriost. Lite bra var anda att man skippade att visa mellanakten och istallet hade de lite intervjuer med people i semi 2, bl a the one and only Charlotte. Hon fick t o m sjunga Tusen och en Natt. Pa svenska. I engelsk TV. Det kallar jag marknadsforing!

Jag kor min egna lilla PR-kupp, jag gar namligen och nynnar och sjunger pa Hero, whenever I can. Vinner Charlotte da ar det for att jag har marknadsfort henne!!! :)

Kommentarer
Postat av: Teresa

haha jag ser att du har länkat mig nu...:D vill du ha hjälp med ngt så är det bara att säga till...
omg vad det sög igår. jag tror vi har bra chanser att vinna detta, men vist fanns det vissa som va ok, men vår är ändå snäppet bättre, men imogron får vi ju se vilka 10 som oxå går vidare...well vi håller tummarna och fortsätt nynna vet jag ;)
ha det bra caysee

2008-05-21 @ 11:59:52
URL: http://chinni.blogg.se
Postat av: Mammie

Kollade inte igår. Det brukar ju inte vara något som man inte kan leva utan, snarare tvärtom. Charlotte har varit väldigt uppskriven här hemma i Sverige, men idag sviktar man lite i Aftonbladet. kanske för att gar¨dera sig och kunna säga "va´var det jag sa..." på lördag kväll. Tydligen har man släppt trenden med kalkoner och liknande, gudskelov! Ett steg i rätt riktning. Det är bra att hålla tummarna nu. Kommer Malin och kollar med dig i helgen?

2008-05-21 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0