britain's got talent

mitt favoritprogram stavas BRITAIN's GOT TALENT. helt fantastiskt roligt. det gar ut pa att folk med "talang" far upptrada infor 3 valdigt harda domare med ibland skitelaka kommentarer plus en publik.

en del folk ar ju inte kloka i huvet. att man skammer ut sig som vissa gor, jag kan inte fatta det. I guess en del gor vad som helst for 15 minutes of fame. nyss var det en tokdare som sjung (enligt henne) hundsang  (alltsa en massa ylande) till Phantom of the opera... halla?!?!

men det ar inte bara tokstollar med, det finns en hel del stjarnor ocksa. bland annat en liten mobbad kille som sjunger opera, det finns ett klipp pa youtube. aven om jag sett det 100 ggr redan sa blir jag rord och snyftar varje gang!

http://www.youtube.com/watch?v=LExJ6oN4hUo


Kommentarer
Postat av: Carro

har du varit borta för länge för att missa att talang går för andra året i sverige nu :) ? haha. åå..jag har sett den killen, han e grym. finns en del bra i år i sverige också faktiskt. fast jag tycker programmet är ganska pinsamt. kan tro att engeland kanske tom är värre =P

2008-05-03 @ 23:02:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0