langpromenad

Igar tog vi bussen in till stan, 87:an, som vantligvis gar till Trafalgar Sq, men just igar var sista delen avstangd p g a nan cykeltavling. Detta innebar att vi var tvunga att ga all the way fran Big ben, via Trafalgar Sq, upp till Piccadilly Circus. Vart mal var Virgin Megastore (som inte heter sa langre...) vid Piccadilly.

Efter nagon timme dar inne, bestamde vi oss for att spela lite fotboll. Sa vi borjade ga mot Hyde Park (Lancaster gate ingangen). Det ar en ganska lang promenix kan jag saga. Vi gick via The Ritz, upp pa Park Lane sa vi hamnde till slut i Hyde Park COrner. Vilket ar fel sida om man ska till Lancaster Gate. Sen gick vi lite vilse i parkern ocksa, sa vi hamnde i Speaker's Corner instead. Efter mycket om och men sa hamnde vi ratt och fikade lite bland fontanerna! 

Fotbollsspelandet gick som det gick. Det var mulet men hyffsat varmt (men inga 30 grader har inte!!!). Vi var bara 4 personer men det var trevligt anda. Idag har jag ett stort blamarke pa fotbollsfoten. Jag MASTE kopa battre skor...

Nar klockan blev runt 6 gick vi hela vagen tillbaka, fast den har gangen langs Oxdford Street och en paralellgata till Regent St med bara en massa lyxaffarer.

Val hemma, nagra timmar senare, lagade vi lite mat och kollade pa TV. helt slutkorda efter dagens och gradagens bravader! :)

Helgerna gar sa otroligt fort, de bara swischar ivag. Goda nyheter ar ju att veckorna gar ju ganska fort ocksa. Nu ar det bara 12 dar tills jag kommer hem!! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: carro

hem!! kommer du..fåse...2+12 = 14e :) hur länge stannar du hemma? jag kommer hem ver midsommar - är du hemma då? kommer 19e

2008-06-02 @ 21:27:41
URL: http://arrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0