jobbsokande

Gissa om jag har skickat CV's nu. Eftersom vi inte har internet hemma sa har jag hjalp Ebo att skicka Cv's. Det ar lonat sig. Vi borjade pa riktigt med jobb-sokandet i onsdags eller kanske var det torsdags.. kommer inte ihag... hursomhelst.. Ebo var pa en interview igar (Starbucks), en idag (Bar Chocolate) och ska pa en andra interview med Starbucks pa mandag och en provdag med Soho-baren pa tisdag, PLUS, en ny interview med Cafe Nero pa onsdag. Det kallar jag utdelning.

Det ar ju en lite ny experience for mej ocksa, det har med att soka jobb. Jag hade ju mitt jobb redan innan jag kom hit sa jag har inte gjort den har jobb-sokargrejen, men jag har forstatt nu att det ar ganska latt att fa ett jobb bara man vill. 

Nu haller vi tummarna att det gar bra. Det ser ju valdigt bra ut an sa lange! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0