Scandinavian shopping

Jag upptäckte precis att de senaste inköpen jag gjort här i London har varit i skandinaviska affärer. Senast idag var jag inne på Tiger (danskt) i Hammersmith å handlade lite småtjafs (två übersöta smink/party väskor i svart och rött lack, en liten spargris och first aid kit till ’kittet’. Den är så mysig den affären, det finns verkligen allt möjligt nödigt och onödigt. För att fortsätta på min skandinaviska våg, så shoppade jag loss på H&M (svenskt) och BikBok (norskt?!) igår. Eller shoppade loss kanske jag inte gjorde. Lite basic clothes men ändå. Jag gick även en sväng på Urban Outfitters (okej, det är inte nordiskt) men de säljer bland annat Fjällräven, Cheap Monday och J Lindberg. Svenska vibbar! Nu har jag dessutom fått två presentkort på IKEA, så det måste ju bli ett litet besök där snart. Tänk om det ändå fanns Gina Tricot, Cubus och Indiska. Det vore super!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman.Presentkort på Ikea blir det kötbullar för hela pengen? Have nice

2008-12-30 @ 07:53:48
Postat av: carro

o efter den skandinaviska shoppingen skulle det väl sitta bra med lite mat från Jensens böffhus...mumma :)

2008-12-30 @ 11:27:50
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: tessi

hej min kära!!! Guess what...... Jag har fixat ledighet under pcd, så nu är det dags att boka resa och köpa biljetter :D priset kan ligga runt 500-600 för mig, ok för dig? Annars bestäm du, dagen kvittar för mig. Vilken passar dig? Puss

2008-12-30 @ 12:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0