bar chocolate

Eftersom Ebo gjorde sin sista dag pa Bar Chocolate i lordags sa var ju jag och Tinna tvugna att ga dit for att kaka. Stallet ligger i Soho, pa en liten bakgata. Mysigt, lite orginellt med tramobler och vinroda vaggar.

Eriks manager som tog bestallningen av oss skrot om Erik hela tiden. Jag fragade vilken dish som var svarast att tillaga eftersom jag vill satta Erik pa prov. Tydligen var ingen svar att gora, i alla fall inte for han eftersom han var sa bra!

I slutandan bestallde jag en Mediteranean board (med hummus (skrall?!), feta, parmaskinka, chorizo, brod, olives etc). Tinna bestallde en Meze board (med hummus, halluomi, tomater, zucchini, brod, oliver mm). DET VAR JATTEGOTT! Jag ska lagga in nagon bild sen. Nu ska Erik fa laga sana boards hemma! Muahah!

Till efterratt tog vid Bar Chocolate's Chokladkaka, serverad med glass och hallon. Mumma! :)

Det var ganska lugnt dar pa lordagskvallen sa kocken sjalv kom ut en svang om pratade med oss innan vi gick hemmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0