bloggnyborjare

hej hopp!!

nu har jag ocksa borjat blogga! woo! det tog mej lite tid eftersom jag har inte riktigt grepade hur jag skulle komma igang, nar jag val hittade en blogg sa var allt pa engelska.. herregud tankte jag.. jag bor ju i england sa jag bode ju fixa detta.. men det var lite halv krangligt sa jag la ner det...

hursomhelst, har ar jag! (med en svensk blogg) tankte dokumentera lite vad som hander har borta i storstan.

for alla som inte redan vet, sa bor jag numera i Wandsworth, i sodra London med min italienare (florten som farmor fortfarande sager!!). jag jobbar pa en incoming travel agency i Chiswick (vastra london). har kommit tillbaka hit efter ett litet break med aventyr i sydamerika, thailand och italien.

jaja, more detials later!

take care!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Kul att du skriver ner lite. Det har både du och alla vi andra glädje av. Keep on, Snuppie!

2008-04-27 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0