MÅLBROTT

Jag är officially i målbrottet.

Efter att ha hållt igång sedan förra fredagen, med limited amount av sömn, många sena kvällar (läs: tidiga mornar), mycket sång och snack och kyliga nätter har jag ingen röst kvar.

Ni kommer väl ihåg schemat?

Fr
edag 5 November

GEM Workshop i Wembley Stadium.

Slocknade runt halv 5 am, efter table football competition och utgång i Soho.

Lördag 6 November
Möte med clients för fotbollsmatch Fulham - Aston Villa på Craven Cottage

Kom i säng efter midnatt efter en fulldag på fotball, middag och öldrickande med Jerry & Marlén.

Söndag 7 November
Fri dag med Jerry och Marlén som kommer hit.

Ledig dag, typ. Var till Westfield och lunchade med en chef, och sen bjöd Erik och jag på middag (för J & M) hemma på Adeney, somnade efter midnatt även här.


Måndag 8 November

Halvdag på jobb, halvdag på WTM (World Travel Market). Galamiddag på kvällen (UK Inbound).

Denna dagen var lång, efter både jobb på kontoret och på mässan, blev det galamiddag på Museum of London, och lite post-drinks på en bar i St Pauls, hemma efter en spännande taxiresa med bossarna runt 2 am.


Tisdag 9 November
Doktorbesök, jobb på jobbet. Encoreparty på Planet Hollywood.

Blev inget doktorsbesök, insåg att jag var på tok för trött och hade säkert för mycket alkohol i blodet för att ta blodprover. Istället blev det jobb på jobbet, och en sväng till WTM på eftermiddagen, föjlt av en drinks reception och encore-party på Cafe de Paris. Hemma på Adeney klockan 3 am, eller senare kanske det var...

Onsdag 10 November
Heldag på WTM, Hard Rock Cafe party på Hard Rock Cafe.

Det blev heldag på jobbet istället för WTM. Trött som busen, sen helt utan motivation var det dags för Hard Rock Cafe party, på Park Lane såklart. Som alltid är det ju roligare när man väl är där, och så även denna gång, hade inte tänkt att stanna länge utan siktade in mej på en tidig kväll - jovisst, hemma klockan 1 am.

Torsdag 11 November
Sjukt trött, sjukt hes, sjukt ont i nacken. Dagens jobb har gått på halvfart, och jag ska inte göra många slängar nu, annat än att käka lite, slå på en tvätt och sen dega i Erik's rum framför en film som jag sett så jag kan somna utan att missa något.

Fredag 12 November
Inga planer förutom en akupunkur- och massagesession, gud vad jag längtar.

Det har varit kul, kul men busy, och nu är det bara vila och relax som gäller. Inga mer partyn, dinners, receptions, mässor och definitivt ingen mer alkohol på ett bra tag framöver. Rehab nästa!

Miss Berggren is knackered.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0