PhotoMix

Efter uppdateringarnas uppdatering igår, kommer här lite bilder som syftar tillbaka på det inlägget. Klicka här om du vill läsa. Eller snarare klicka här om du ORKAR läsa. Om du inte orkar utan har en trött hjärna som jag, här kommer lite pics att vila ögonen på.

Marias födelsedagstårta, fylld med mosad banan och chokladmousse, on top hallon, kiwi, neverstop och svenska flaggan.
Anais i mina hollywoodlockar och Carro's brillor. Jag testar min Xena-outfit. Kreativiteten flödar när det gäller paketinslag, har man inte presentpapper och snöre tar man servetter och skosnören. Utgångsmake-up.
Morgonen-efter-makeup.
 
View of Barcelona by night (well evening). Anais & myself på bussen, en av de två bilder jag lyckades ta själv under gladiatorkvällen. 32 grader varmt. Anais, Marta och Marcel på krabbstället.
Min fastlåsta väska i bicingen. Mina underbara flatmates och jag. Terassparty hos Greg x 2. 
Jag och paellan. Jag och mojiton. Nej men inte ska väl jag? Pihl & Larsson. Terasshäng.

Avslutar med en bild från Loka, tagen av mamma. Farmor's 81-årsdag firades med pompa och ståt just där. FIn posering till eftermiddagskaffet. Grattis igen älskade farmor!
 
OBS! Klicka på de mindre bilderna för att se dem i större format. Ett tips bara!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammie

Bilden från Loka blev ju jättefin. Vi hade en härlig dag där. Bara du som fattades!

2012-09-05 @ 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0