Me & My Sistah...och lite avresetankar

Bara nagra ynka timmar (pa jobb) kvar till avresa. Jag vet, jag har tjatat om detta lange, men jag ar taggad till tusen. Igar var inte den basta av dagar, kanslomassigt sett, hence det ska bli oerhort skont att aka bort och tanka pa annat. F1, Italien, pizza och colliseum i all ara, det ska bli kul alltsamman men allra allra mest vill jag bara vara  dar och umgas forst med farsan men sedan ocksa med Christ. Family matters!
 
Det enda som inte ar sa varst med att resa ar att jag inte komma att kunna uppdatera mig pa min PIC's Teresa´s aventyr i Kina/Malaysia/Singapore. Vi (T-rex & K-rex), som alla vet, bombarderar varann med facebook-meddelanden, blogginlagg, skypar (till faxen i Kinarestaurangen), vibrar, whatsappar, twittrar flera ganger om dagen oftast. Ja, inte alla medier varje dag kanske, men nagon av dem, eller flera. Vi har dessutom pa senare tid ocksa mind-readat varandra. Det har hant att vi tankt samma grej, fast vi inte ens ar i narheten av varann och postat nagot liknande, ringt varandra samtidigt, kopt likadana skor utan att veta om det... eller anvant Same-same-but-different-linnet samma dag. Truly my twin-sis!

Att jag nu ska vara borta i 9 dagar med mer eller mindre non-existing internet-atkomst och att hon sedan aker till Asien (jag vill folja med!) den dagen jag kommer tillbaka ar inte ideal. Klart att vi kommer kunna horas av men vi vet ju sjalva hur det var nar vi reste i Thailand forra aret att internet inte alltid haller, plus att vi ha en time difference to think about.
 
Teresa, my darling, my dear, vi hann inte med bokklubbandet, men tur ar val det - jag har inte last ut boken an. Skriv en recension sa kor vi en studiecirkel nar du ar tillbaka. Trevlig resa hun, ha sa himla kul och tank pa mig ibland. Uppdatera garna bloggen eller twitter nagon gang ibland och skicka ett vykort por favor.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din Sistah

Im telling U.... We are twinsis..... Älskar det ordet ;)
Vykort kommer det att bli. LOVAR..
<3<3<3

2012-09-07 @ 12:55:01
URL: http://chinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0