Veckan i BILDER

Charlie's Angels (aka Maria, Sara, jag och Quim) - Free Peroni och Fake Chanel - CheapMonday on a Friday
     
80 mins of traning - Flamenco clapping-training
Out with the boys; Juan, Alex, Ross, Luke and Fernando.                                                    
 
          Efter att ha testat snus och 'förstört en cookie' genom att lägga den i blöt i alkohol fick engelskmännen minsann dricka upp det också....
 
Out and about in BCN - you need to bring your sword to protect yourself.
 
 
Mina kakverk - dumlekakan, cookies, macarones som jag visserligen köpte till mina kollegor - plus min cookie som Ross lagt i ett glas - det såg ut som sådana där burkar med grejer i man hade på NO-klasserna i skolan. Typ döda grejer man studerar...
 
Strejk nedan.
Två män under mitt skrivbord gjorde det svårt att jobba - Zlatans mål (stolt fotbollsfru) - post-its på jobbö (jag blir aldrig av med dem) - svettig på gym.
 
Nu går jag å sover.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0