SAME SAME BUT DIFFERENT igen

Kommer ni ihåg det här inläggget? (Se länk). Jag har i princip samma look, dock vid samma tillfälle. Nedan har jag hittat lite bilder från olika tillfällen men med ungefär likadana looks:
Översta bilden är ett kollage från Linneas bröllop och galamiddagen i lördags. Vid båda tillfällena har jag fått fatt i en mick och låtsas showat lite under alter-ego-gruppen Deepest Purple. 
 
Andra bilden är från recent days, vår utklädnadsfest där jag var Pamela och Tarsha's och Carlos housewarming (bilder från den festen kommer senare, jag utlovar en bildbomb där). Här har jag lyckats snappa åt mig en svart hatt och kör gapa/visa-tändernalooken unden skärmen.
 
Copycat, moi?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0