F1 DEBUT

Namn: Kajsa Berggren
Nationality: Swedish
Date of birth: 28/06/86
F1 debut: Circuit de Catalunya, 11-13 May 2012
Pole positions: None
Points: None
Team: Pappie, Knirren & Teresa
Note to self 1: Köp en kikare
Note to self 2: Använd öronproppar
Note to self 3: Öva på statistiken (förare, stall, pole positions, däck, flaggor etc)
Note to self 4: Använd keps (för att undvika bränd hårbotten)
Note to self 5: Köp dricka (läs öl) i platsflaskor, INTE glas eller burkar
Note to self 6: Häng lite mer utanför press-tältet (Vi sprang på David Coulthard bland det första vi gjorde)
Äntligen har jag varit på mitt första F1-lopp. Ingen har väl missat att jag, Teresa, pappa och Knirren var i Montmelo på Spaniens GP nu i helgen? Mina förväntningar var höga, skyhöga, men den här upplevelsen slog undan de förväntningarna med hästlängder. Det går inte att beskriva stämmningen på banan: det var som ett enda stort festivalområde fast med motortokiga fans istället för rockers.

Tusen tack till experterna Knirren och pappa för att ni hängde med oss debutanter på F1. Nu vill jag iväg på fler race, anyone up for Monza?

Kommentarer
Postat av: Mammie

Kikare fixat redan. Vi har flera. det gäller bara att komma ihåg att ta med dem!

2012-05-17 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0