PACKA?

Jag borde packa. Men har jag någon lust? Inte det minsta.


Packning är by far bland det tråkigaste man kan göra. Även om är excited över att resa iväg är själva packandet så otroligt plågsamt och långtråkigt.

Jag har plockat fram lite kläder och saker som jag tänkt mej ta med men inte orkat flytta över dom till resväskan (som övrigt ligger instuvad i garderoben full med handdukar, lakan, skärp och annat tjafs). Jag lovar att jag inte kommer göra något mer ikväll utan kommer dra ut det in i det längsta, det vill säga imorgon kväll. Då måste de ske.


Jaja, 24 timmar till utan packande då. Vad göra istället? Jo, lyssna på hockey (heja FBK!) och snart kolla på champions (forza Milan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback