MELLO PÅ TECKENSPRÅK

Jag checkar mellofinalen. Såklart. På Svtplay. Och det hackar. Det brukar det göra när det är final. Då väldigt många utomlands loggar in för att se det svenskaste som finns. Det är ursäkten i alla fall.

I år kan man dock se mello antingen som vanligt eller tolkat på teckenspråk. Jag valde utan tecken. Men det bröts och laddade om hela tiden så jag fick gå över på teckenspråkandet. Inget ont om hörskadade eller så, tvärtom, det är bra att det finns det alternativet, fast det är en sångtävling men det är rätt irriterande när man inte är hörselskadad och se på två kvinnor och en man som vevar med armar och händer och tolkar på så sätt bidragen.

Just nu kollar jag ömsom på det och ömsöm i Betsy (iPhonen alltså). Än är jag inte uträknad.

Heja Loreen!!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Såg du när Ukraina gav sina poäng. Hörde du snubben då?! Han sa: spatsiva. Haha

2012-03-11 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback