DAG27: Någonting jag ångrar

Herregud, jag ångrar så mycket hela tiden.

Saker och ting jag gör och gjort.
Saker och ting jag säger och sagt.
Saker och ting jag inte gör/gjort och inte säger/sagt.

Men vad hjälper det egentligen? Varför ångra sådant man inte kan ändra? Även om jag inte gillar allt jag gjort och sagt i mitt liv så har det format den jag är och jag tror inte jag skulle vara där jag är idag om jag inte gjort som jag gjort och sagt som jag sagt. Jag har tidigare skrivit om hur jag ältar grejer länge och för mycket. Det är väl en form av ånger antar jag, jag måste sluta med det och njuta mer.

Så, jag ångrar att jag inte tar vara mer på min tid och njuter mer av tillvaron.

Här njuter jag. Tillbaka till den feelingen tack!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej gumman. Det är bra tankar, ångra o älta mindre och framför all NJUT mer för det är du värd, man mår mycke bättre när man tar tillvara på allt det positiva som gjorts och skall göras. Have nice o njut mera det får bli vårt nya motto.

2012-03-17 @ 14:39:04
Postat av: Teresa

Det är inte försent att NJUTA.....

Och du, ta med mig till Thailand, tack. Så kan i njuta tillsammans ;)

2012-03-18 @ 13:44:24
URL: http://chinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0