DAG25: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Jag är en mästare på att spegla mej, och jag är en hejare på att fotografera mej sig när jag spelar mej också. Här följer några få (?!) exempel, ett axplock från mina 1700 iPhone-bilder som får illustrera mina spegelreaktioner. Säger inte bilder mer än tusen ord eller hur är det?
Bilderna är tagna av mig själv mestadels i hissen, i mitt rum, i hallen, på toaletten på Travessera de Gracia 45, på Columbia hotel (både i rum och trapphus), på Sheraton Park Lane, på Hennickehammars herrgård, på gymmet DIR Tuset, på Lovartsvägen, i en bankomat på C/Muntaner, i en hiss på Front Maritim hotel,
Klicka på bilderna för att se dem i större format.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Många raktioner där.

Mest svett-reaktioner ;)

2012-03-14 @ 21:32:20
URL: http://chinni.blogg.se/
Postat av: Mammie

Du är verkligen en mästare på egenbilder. Jag känner nog ingen som är bättre än du på det!

Men varför inte fånga ett så vackert motiv på bild? det kan man väl aldrig få för mycket av.

2012-03-15 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0