Man är inte sämre än att man kan ändra sig, eller hur?

Fiskbullarna var en grym besvikelse.

Alltså, det var säkert 10-15 år sedan jag senast åt fuskbullar som pappa säger. Och jag vet inte vad jag tänkte med igår men dagens matlåda uppfyllde minsann INTE mina förväntningar. Det är allt en bra konstig konsistens på dom där bullarna och för att vara ärlig smakar dom ju inte så mycket heller. Det är ju in princip bara dillsåsen man vill åt. Dillsås och ris, eller dillsås och potatis. UTAN fiskbullar.

Jävligt typiskt att jag gjort matlådor för tre dagar framöver med just fishballs. Det får bli att pilla bort dom och lägga i något annat.

Så, tummen ner för dillsåsfiskbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0