Nyckelord från den gångna galna helgen

- Strandhäng
- Barhäng
- Moose or canoe
- Ring of fire
- Klubbliv
- Shots
- Cocktails
- Vin
- Watermelon margaritas
- Tapas
- Glass
- iPhone-avstängningar
- 'Säg inget till Kristin, jag ska lura henne och säga att jag kom på det'
- Guacamole
- High heels
- Solbränna
- Krajade solbrillor
- Cocopops som gör sår i munnen
- Sovande i för kort soffa
- Frulle på balkongen i stekande sol
- Flirtande bartenders
- Frusen klumpig yoghurt
- Svensktalande italienare
- Spansktalande spanjorer
- Generösa drinkbjudande svenskar
- 'Klart brittiskorna ska ha shots'
- 'Jag tror jag har bränt min tå'
- Alvedonknaprande
- Placa Real-häng mitt i natten
- Utspilld öl över hela kjolen (tack Johan)
- Utspilld cocktail vid påhälsningen
- Urstarka caipirinhas
- Dödstrött på jobbet plus försovning
- Futurehusband-diskuterande
- Tuggummi och cigaretter-kombon
- Snusande
- Väskan i högsta hugg, speciellt till terassen
- Ljusslingor
- Solskyddsfaktor 30
- 'Jag ska inte ut ikväll, jag kan ta några cocktails, men jag tänker inte klubba'
- Boob chocks
- Bula i pannan
- Löpträning
- Celebrity-appen
- Kristin som Woody Allen
- Anaïs som Moby
- Johan som Lindsay Lohan
- Hemmagjorda drinkar
- 'Smack'
- 'Negerbaren'
- Jävla tequilas
- Taxiresor
- 'My vagina is fierce'
- 'I have never put a finger into a dog's ass'
- Upprepningar och ekon
- Härmapande
- Terrassparty
- W
- Opium
- Sitges
- Tipsyness
- Nakenhet och nudister
- Topless
- 'Jag tänker inte sola topless'
- 'Jag tänker minsann inte bada topless i alla fall'
- 'Okey, men jag tänker inte gå till affären topless, that's for sure'
- Bröstsim
- Undervattenskullerbyttor och handstående
- Saltstänk och solblekt hår
- Synkonisoniskt konstsim
- Delfinsim (jag tror det finns en video!)
- Visitkortsutdelning
- Toalettkort
- Vykort
- Undervattenskort
- Facebooktaggande
- Dans
- Solsken
- Värmeslag
- Illamående
- Roland von Barrington
- 'We're here, you're not, it's hot!'
- Bortslängd solkräm
- Bortslängda plåster
- Rotande i soptunnor efter just sollotion och plåster
- Osminkad spontanutgång
- Sminkad planerad utgång
- Minimalt med sömn
- Shopping
- Sightseeing
- Beach tennis
- Toalettletande
- Påtrampad i flipflops av Maggie
- Bloodhound gang sång av Jenny
- 'Fitta eller fika'-konversationen med spanjorerna/italienarna som bodde i Malmö of all places
- 'Plastic sister'
- 'Hilarious' (bör sjungas som Euphoria)
- Keeeen leeeeee på panflöjt (inte ett öga torrt!)
- Morfars tjej, vad heter hon nu igen? Anna-Lisa, Anna-Lena, Annette?
- 'Jenny, se uttorkad ut'
- Såg ni inte han, nakenmannen, med det adopterade benet? Haha, jag menar amputerade benet'
- 'Min vagina luktar ost'
- Choco-Minttu-shots
Mer bilder väntas från de andra. Tack Kristin. Tack Jenny. Tack Sofie. Tack Maggie. Tack Johan. Tack Ida. För en fantastisk rolig långhelg, nu vilar vi lite tills nästa happening: Silvias 25-årskalas på lördag.

Kommentarer
Postat av: mammie

Nu är det verkligen mycket man blir nyfiken på, men inte behöver man oroas väl????? Snart kommer vi coh känner dig på pulsen, love! ;-)

2012-07-26 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0