I need a dollar dollar, a dollar is what I need...

Jag behöver löning. Det är inte ofta jag har det knackigt och det har jag väl egentligen inte nu heller eftersom jag har bankkonton i Sverige och England som jag kan använda mig av vid nödfall. Jag föredrar dock att använda det spanska when in Spain, och just för att euron ar lite okontrollerad at the moment.

Juli månad har varit dyr. Eller i alla fall dyrare an vanligt. Why that is? 
Inte nog med de vanliga utgifterna såsom hyra, mat, internet, telefon etc, etc så har jag lyckats tajma in och köpt London-flighter, F1-biljetter, massa onödig rea-shopping i Lissabon och on top of all that har jag haft en massa besök och födelsdagsfirande vilket har resulterat i fler restaurang-, bar- och clubbesök than normal.

Missförstå mig rätt, jag klagar absolut inte för jag skulle inte vilja byta bort något av dem, men nu hoppas jag och ber lite smått till den gud jag inte tror på att vi får lön innan helgen och inte efter (vanligtvis dimper den ner på kontot den sista i varje månad vilket skulle vara på Elin-dagen. I truly hope not this time... as it is a long wait until tuesday).

And if I share with you my story would you share your dollar with me?


Kommentarer
Postat av: mammie

Dina skyddsänglar dimper ner på söndag så då behöver du inte svälta iaf. Håll ut!

2012-07-26 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0