THIS WAS THE NIGHT, that killed me...

I have serious blackouts from this evening. There are a number of things, and events I do not remember at all. I also lost my black Iphone leather case AND my watch during the night.
Ärligt talat, det är läskigt. Visst händer det att man ibland inte kommer ihåg allt som händer och sker under en kväll när man druckit lite för mycket men när ens nära och kära påminner en brukar man ändå minnas, i alla fall vagt.

I torsdags kväll var vi bjudna på hotellparty med Bond-tema och det serverades mycket alcohol. Kanske lite för mycket eftersom jag verkar ha missat flera timmar av kvällen.

Tursamt nog, hade vi hotellrum på samma hotell. Men jag kommer inte ihåg hur jag kom dit, hur jag checkade in, att jag ramlade på dansgolvet (jag har blåmärken och är öm), att jag tappat min klocka och mitt läderfodral till telefonen (jag har fått köpa nytt), att jag mailat folk jag inte känner (mailen gick som tur var inte fram eftersom jag inte haft internetconnection), att jag fotat en massa (dock the ones above är jag medveten om att de är tagna), att jag hämtat ut min jacka och ryggsäck i garderoben... det är obehagligt och det har ALDRIG hänt förrut att jag haft sådana minnesluckor. Jag skäms för vad som kunde ha hänt, tänk om jag inte varit i mina kollegors goda händer, vad kunde ha hänt? Jag vågar inte ens tänka så långt.

Nu går jag på detox ett tag framöver, jag måste lugna ner mej och ta vara på mej själv.
Bilderna är ändå rätt kul att se på nu. Om man ska se något postivt i det hela så mådde jag pretty good på fredagen, ingen bakfylla (det får jag i och för sig aldrig) bara lite trötthet och rätt skamsen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man lär så länge man lever.

2012-01-30 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0