LONDON CALLING (igen)

Tanken var att jag skulle dit och jobba lite nästnästa vecka (23-29 Januari). Det ska jag i och för sig också.

Och idag fick jag reda på att de behöver lite hjälp även nästa vecka, och min chef frågade mej snällt om jag kunde tänka mej att åka över.
Klart jag kan.
Så, nu ser mitt schema ut som följer:
17-20 JAN (tis-fre): LONDON
23-29 JAN (mån-sön): LONDON
19-21 FEB (sön-tis): BRYSSEL
...och eventuellt en Sverigetripp direkt efter Bryssel. Och everntuellt en Milano-tripp om Giorgan sponsrar... ;)
Vem var det som sa att hon längtade så till 2012 då hon skulle ta det lugnt, inte hade något planerat och inte skulle flyga så mycket?

Kommentarer
Postat av: Mammie

V.I.P!!!!

Det är så när man är eftertraktad......

2012-01-16 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0