DAG9: Innehållet i min väska

I min mörkblå DIR-väska (som jag nästan alltid använder, då det är mitt gyms träningsväska och som jag fick som startpresent när jag signade upp med dem) finns det följande:

- träningskläder (denna gång; blått linne, svarta löparbyxor,vit sport-bh, vita trosor och strumpor)
- mitt gym-gummi-armband som fungerar att komma in på gymmet och för att låsa skåpen i omklädningsrummet
- hårborste
- svettband
- deo
- hudlotion
- hårinpackning
- bläckpenna
- rakhyvel
- läppsyl
- tuggummi
- plåster
- ipren
- Fisherman's halstabletter
- Handsprit med mango som jag fått av Teresa
- saltpåsar (man vet aldrig när det behövs saltas på maten!)
- plånbok
- Metro-kort
- Zlatan-boken (inte alltid, det brukar finnas en bok; oftast den jag läser för tillfället)
- Rosa tygväska för svettiga träningskläder

Oftast ligger mina nycklar och telefonladdare i också.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Inte lika ball som i min. Vill ju se vad du har i din vanliga väska.

Obviously att du har träningsläger osv där i. Inga hemligheter ju......

2012-02-04 @ 11:32:51
Postat av: Kajsicken

Det är min vanliga väska, använder ingen annan eftersom jag i princip tränar varje dag och vem har lust att bära med sig 2 väskor?

2012-02-04 @ 12:53:04
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0