I bruise easily - repeat post

Se denna for nastan precis ett ar sedan. Nu har jag, utan att riktigt veta vad jag gjort skaffat mig nya blamarken.
 
Pa forsta bilden, den till vanster har jag ett humm om vad som skedde: Jag halkade i badkaret. Igar, och kande direkt att har kommer det att omma och bli blatt pretty soon och mycket riktigt - idag har jag ett mega-bruise precis nedanfor knaet.
 
Pa hogra benet har jag faktiskt ingen aning om vad jag gjort. Jag tror att du uppkom efter att jag varit ute i lordags, men ar inte riktigt 100 pa det.
 
Om man ocksa adderar ett runt, innebandybollsblamarke pa hogra laret sa har vi en komplett samling blamarken pa mina ben.
 
Tur att det ar vinter sa man slipper ga barbent, jag ser aningen misshandlad ut.
 
Tur att man aker till Miami imorgon och att det dar ar 26 grader varmt, gissa om jag kommer ha strumpbyxor och langbyxor pa mig. TYPISKT!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Du är fin även om du är färgglad.

2012-12-08 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0