OUCH



Jag skadade mig. När jag var ute och PW-ade. Och facebookade. Samtidigt. Dumt. Very very dumt.

Jag brukar inte använda mig av telefonen när jag är ute och motionerar mer än att jag lyssnar pår radio, eller kollar klockan någongång ibland. Men så i förra veckan tog jag upp telefonen från min fanny pack, antagligen för att checka tiden eftersom jag var på väg neråt, alltså hemmåt. Och vad hände inte då? Jag såg att jag fått en notification från min faceboo-app och nyfiken som man är loggade jag in och checkade. Då tappade jag helt fokuset och snubblade på en sten på grusvägen och drog mig ganska rejält. Vänster knä och vänster arm och hand blev lite skrubbiga. Knäet värst då det blödde och blödde och ömmade en hel del.

Så, vad har vi lärt oss av detta? Facebooka INTE när du går i nedförbacke på grusväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback