MINA ÄLSKADE FÖRÄLDRAR...

... är de bästa föräldrar man kan tänka sig.

De finns där i ur och skur och skulle aldrig tveka att hjälpa till, stötta, pusha eller heja på - vare sig det är på gott eller ont.

Jag kan när som helst, vilken dag som helst, vilken tid på dygnet som helst, vända mej till dem. Det är en enorm trygghet och de betyder allt för mej. Jag önskar att när eller om jag blir förälder själv så vill jag bli precis som dem.

Fantastiska människor, min mamma och min pappa. Men det vet ni, va?





Saknar er massor!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Älskade unge! Det är du som är bäst! Du är en källa till glädje jämt! Önskar jag kunde krama och pussa dig precis nu, men snart kommer jag......... då du!

2011-09-19 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0