DAG2: Min familj

Består av mina otroligt fantastiska päron; Janne och Brita – de har alltid funnits där för mej och ställer alltid upp när det behövs.

Jag har en bror, Erik, som jag saknar något enormt.

Farmor och Farfar och faster Tinna står mej jättenära och det som smärtar mej mest med att bo utomlands är att jag inte hinner träffa dem så mycket som jag skulle vilja.

I min extended family finns även min 'danska´-kines-syster Teresa som efter en 3 månaders London-vistelse (där vi bodde ihop) blivit som en familjemedlem och som jag kan dela allt med.

Jag har också min ’halv’-bror Anders (som jag bott med mer än ett år, i London): Honom kan man också dela allt med, han är en klippa som finns där i vått och torrt.

Jag skulle kunna räkna upp massvis med människor som betyder mycket för mej, och som jag anser tillhör min familj även utan blodsband, jag vet att ni vet vilka ni är. Så inga namn nämnda, inga namn glömda.

Pappa, Erik, Tinna & Mamma

Farmor Stina, jag och farfar Karl-Erik

Jag och syster Teresa. Och jag och broder Anders (haha, låter som en sjuksköterska och en munk!)


Kommentarer
Postat av: mammie

We are family! I´ve got all my sisters with me....

Vi är så glada och tacksamma för att få ingå i Familjen. Du är en pärla!

2011-11-29 @ 21:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0