DAG1: En bild + 10 fakta om mig

1. Jag heter Kajsa Elin Berggren.
2. Jag är född i Örebro (men uppvuxen i Karlskoga) 1986, June 28th, vilket gör mej 25 år gammal.
3. Bor i Barcelona sen maj, innan dess 5 år i London.
4. Älskar musik och radio.
5. Är ett träningsfreak, och tränar på gym MINST 5 gånger i veckan. Otroligt för när jag var liten litterary hatade jag att sporta.
6. Älskar att resa, och att upptäcka världen.
7. Är vegetarian
8. Ogillar djur.
9. Har lätt för att visa känslor, du märker direkt om jag är glad, sur, lycklig, ledsen, trött, hungrig etc…
10. Tuggar alltid tuggummi, let’s face it – jag har inget beroende förutom tuggummin.


Kommentarer
Postat av: mammie

Världens vackraste Kajsa!

Fint att du är vegetarian och ogillar djur. Du skulle ju kunna äta upp dem, men du fina, rara människa låter dem leva! :-)

Fantastiskt att du är så träningsvillig. Förr var det andra bullar ........ köttbullar!

2011-11-29 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0