OUTFIT

Gårdagens outfit.




Så skönt:

- att man inte behöver jacka när man går från och till jobbet
- att man kan ha på sig solglasögon för att solen skiner
- att man kan köpa sommarklänningar och sandaler och faktiskt använda dem mer än en gång per sommar
- att inte behöva ha strumpor
- att man kan gå klädd i blekfärgerna vitt och ljusrosa eftersom man är brun
- att inte behöva använda mascara för att man ändå ser fräsch ut med lite solbränd hy (det tackar mina sore eye lashes för)
- att man inte behöver föna håret för det torkar fortare än fort (det tackar mina sore hårstrån för)

Ja, jag klagar inte på la vida española. Me musta mucho.

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag som trodde det hette "gusta".

Annars håller jag med om alla dina påståenden. Vill också!

Det är ju så mycket roligare att ta på sommarutstyrseln. Sandaler och klänning.....Me Like!

2011-05-30 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0