Önskelista och förbannade eye lashes...

För er som inte vet så fyller jag 25 i år. Och det är snart. I juni, 28:e för att vara exakt. Det är en tisdag och kommer jobba som vanligt. Men helgen efter, den 2:a juli åker jag hem till Sverige och är hemma i en hel vecka. Då blir det firande, fast vad för firande vet jag inte än. Camilla proposar för grisfest, men det kanske bara blir en middag eller varför inte en liten grillfest. Vi får se, eller det spörs som Teresa skulle säga att jag säger…

 

När man fyller år, önskar man sig ju saker. Här är en liten lista på vad jag önskar mej:

 

- SPANSKA KLASSER (eller stålar för en spanskakurs)

- Nya akrylmanikyr-naglar

- Systemkamera

- Iphonehörlurar

- Gympapjucks

- Shakira-biljett (fast hon gör sin show ii Barcelona nu i slutet på maj, då  vi kan nog dissa denna…)

- En klippning på Pause

- Presentkort på IKEA (de brukar även fungera på utomlands IKEORNA)

 

Om jag skrivit den här listan för en vecka sedan hade ’nya lösögonfransar’ vart med, men nu när jag nästan tappat (läs: dragit bort) alla inser jag att jag aldrig mer vill ha lösögonfransar. Jag har knappt några riktiga fransar kvar (mina som var s långa) och de sista ihärdiga (som inte vill lossna) kliar något så otroligt. Nu sover jag med tjocka lager av nivea’s fetare hudkräm på ögonlocken för att de ska repareras och återgå till det normala.

 

Vad heter det, ska man vara fin … bullshit!

Så här nöjd var jag när ögonfransarna var på... inte lika nöjd nu, 3 veckor senare...


Kommentarer
Postat av: Mammie

Kroppen har en otrolig förmåga att hämta sig. Dina äkta long-lashes kommer snart att vispa runt ögonlocken igen. Tro mig!

Nu har du i alla fall provat det. Man ska ju inte dö nyfiken, som en kär gammal vän alltid hävdar........

2011-05-22 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0