THE AGGERUD TRACK

JULY 2010: Jag plockade jag hallon i Aggerudsspåret. En bra runda att löpa eller powerwalka då den är lugn, utan trafik, i skogen, nära sjön. Man möter få människor, och de få man möter är också ute och motionerar, rastar hunden eller liknande.



MARCH 2011: Solen sken och snön smälter så jag fick för mej att gå en PW i Aggerudsspåret (som jag inte gjort sen i somras). Klädde på mej en massa eftersom det är några få minusgrader still och började gå ner till spåret för att inse att det kanske inte är plogat eller upp-gått.

 

Korrekt, inte plogat och knappt någon som gått där, endast några få skidspår. Tur att snön är hård så att man inte sjönk ner så mycket men det var minsann extra workout att pulsa fram i snön. Gissa om jag vart varm, på tok för mycket kläder på.

Lesson learned. Imorrn blir det PW i bikini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0