PROUD (our leaving do)

Anais och jag hade ett combined leaving party igår på Proud Camden. Vi hade hyrt ett av the stables där våra gäster kunde hänga. Med egen pole och allt. Det blev mycket dans, mycket sång, mycket alkohol. Linnea, jag och Kristin var ju tvungna att visa vart skåpet skulle stå, idag har jag ont överallt men gud vad kul jag hade så all smärta jag känner nu gör absolut ingenting. Skulle inte ändra något från gårdagen alls.

Min kamera är slut på batteri och laddaren är borta så bilderna below är tagna med min blackie så kvaliteten är let's say suddig... men minnena finns där.

Tack alla som kom och förgyllde kvällen, jag kommer sakna er alla!


Med tigrarna från Afrika (jag vet, tigrar finns bara i Asien... men man kan säga fel)

Andrea, Kristin, Linnea och myself above. Myself och Öyvind below.

Evy och Fabi. Och Eve och jag.

Nuria och Anais (my partner in crime).
Doris, Eve och Kajs.
'
Har vi kul eller har vi kul?
Jess och Rebekah, mina husmates.

Som sagt, har vi kul?

Kristin, Ivan and myself (Jefa, Rafa, Jefa).
Min och Anais bokning som bara stod i mitt namn, så vi fick skriva dit Anais lite tjusigt.

Lite posering ute i rökhörnan, nej vi rökte inte men efter allt dansande var vi så svettiga så frisk luft was needed. Vi stötte på en mimartist som var fake, för han kunde inte ens mima.

Eve, Geogres and me above. Sylvain och Yovani below.

Rob without the beanie.

Fantastic Four - Doris, Eve, Me and Anais.

Serious faces above. Not so serious below.

Eve och Doris lyckades lista ut att Öyvind var halvbelgisk så då blev de automatiskt ett team Belium.

Legs on the pole.

On the lovely nightbus home after an unforgettable night! Million of thanks to all of you!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Skönt oskarpa bilder! Vadan detta? ;-) Man lever bara en gång! Fast james Bond sa väl: You only live twice......

Ni ser ut att ha haft kul. Man skulle velat vara med, men det kanske hade varit pinigt, eller?!

2011-03-13 @ 12:59:58
Postat av: Kajsa

Inte pinigt alls, nästa kalas du har ska vi ha en pole! ;)

2011-03-13 @ 13:34:07
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0